Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Marek Kuchciński, kandydat do Parlamentu Europejskiego
Daniel Obajtek - kandydat do Parlamentu Europejskiego

Oferta pracy: urzędnik

Opublikowano: 2024-05-08 16:27:30, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

ORA-K.2110.38.2024

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

Inspektora I – Doradcy ds. zarządzania energią w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska,

energetyki, odnawialnych źródeł energii, budownictwa, biologii, chemii lub kierunków pokrewnych,

- co najmniej 3 – letni staż pracy, w tym doświadczenie zawodowe w realizacji projektów unijnych,

- znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, o odnawialnych źródłach energii, Prawo energetyczne, Prawo ochrony środowiska,

- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,

- doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania audytów energetycznych, ekologicznych, efektywności energetycznej, sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej,

- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

- umiejętność swobodnego prowadzenia korespondencji rozmów telefonicznych oraz spotkań z przedstawicielami innych urzędów, interesariuszami,

- gotowość do podnoszenia kwalifikacji (stanowisko wiąże się z koniecznością odbycia refundowanych, obowiązkowych rocznych studiów podyplomowych),

- dyspozycyjność, samodzielność w realizacji zadań (umiejętność planowania, zarządzania pracą oraz czasem), umiejętność szybkiego uczenia się, nastawianie na realizację celów, podejmowanie inicjatyw, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- współpraca z partnerami projektu zintegrowanego LIFE Podkarpackie w zakresie pilotażu, dotyczącego racjonalnego zarządzania energią w gminie oraz obsługa aplikacji Inteligentnego Systemu Zarządzania Energią,

- monitorowanie i analiza zużycia energii w obiektach gminy i jej jednostkach organizacyjnych (bieżący rejestr kosztów energii, analiza zapotrzebowania placówek gminnych w media, analiza umów na dostawę energii i ciepła – w celu prawidłowego doboru taryf, optymalizacji zużycia energii, mocy zamówionych, itp.),

- przygotowanie projektów w zakresie ograniczenia zużycia energii przez budynki publiczne, m.in. w zakresie termomodernizacji budynków, montażu paneli fotowoltaicznych wraz z lokalnymi magazynami energii, wymiany oświetlenia, itp.,

- inicjowanie działań modernizacyjnych (istniejącego oświetlenia wewnętrznego i ulicznego, budynków publicznych),

- współpraca w zakresie realizacji polityki energetycznej gminy (w tym w obszarach określonych w dokumentach strategicznych, m.in. w planach zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, itp.).

- współpraca w zakresie działań zmierzających do utworzenia lub rozwoju klastra energii, spółdzielni energetycznej, wirtualnej elektrowni, itp.

- prowadzenie działań edukacyjnych z zakresie racjonalnego zarządzania energią oraz wpływu zieleni na jakość powietrza i jakość życia mieszkańców.

- opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego.

- współpraca przy przygotowaniu/aktualizacji miejskich planów adaptacji do zmian klimatu.

- współpraca z właściwymi komórkami urzędu w zakresie przygotowania projektów i działań inwestycyjnych dotyczących zielono-błękitnej infrastruktury.

- współpraca z subregionalnymi doradcami ds. biznesu i energii.

- przygotowywanie raportów, zestawień, sprawozdań dla Beneficjenta Koordynującego (prowadzenie sprawozdawczości technicznej i finansowej).

- stała współpraca z Beneficjentem Koordynującym.

- aktywne uczestniczenie w studiach podyplomowych oraz ich pozytywne ukończenie.

- stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w warsztatach, szkoleniach, seminariach, konferencjach.

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

- udział w spotkaniach organizowanych przez Beneficjenta Koordynującego.

- inne zadania zlecone przez przełożonego, komplementarne w stosunku do Projektu LIFE Podkarpackie.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu biurowego oraz komputerowego,

- praca w terenie,

- pracownik realizuje w 100 % zadania związane z realizacją projektu zintegrowanego „Skuteczne wdrożenie programu ochrony powietrza dla województwa podkarpackiego z uwzględnieniem problemu ubóstwa energetycznego „Podkarpackie - żyj i oddychaj” (LIFE22-IPE-PL-LIFE Podkarpackie – 101103531).

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora I – Doradcy ds. zarządzania energią w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 17 maja 2024 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji ublicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35 - 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie

Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych

wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta

lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą

przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych

kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury

naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00 - 193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu

pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć

w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne

Do pobrania

Załączniki modułu:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij