Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Międzynarodowe targi w Kanadze

Tikkurila laureatem IX edycji PremiumBrand

Opublikowano: 2014-07-14 21:15:31, przez: admin, w kategorii: Firmy

DĘBICA. Tikkurila zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu pilotażowym PremiumBrand 2014.

Tikkurila laureatem IX edycji PremiumBrand

 

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Jej znaczenie rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe, a który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.

- Po nagrodzie Budowlana Marka Roku, którą niedawno odebraliśmy, jest to kolejne wyróżnienie przyznane w oparciu o badanie środowiska, w którym marka funkcjonuje - mówi Karina Zawadzka, brand manager Tikkurila.

Badanie reputacji marek, na zlecenie MMT Management przeprowadził na czterech wymiarach („referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne”, „marka jako pracodawca”) Dom Badawczy MAISON. Realizacja badania metodą CATI na ogólnopolskiej grupie reprezentatywnej osób w wieku 15+, N=500 odbyła się na przełomie maja i czerwca 2014.

Oferta Tikkurila obejmuje szeroki wachlarz produktów do dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni.

Więcej o: Tikkurila, farby, nagrody

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij