Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Pracownik ds. kadr

Opublikowano: 2024-04-16 22:03:27, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

TARNOBRZEG.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Obowiązki:

- realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami,

- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków a także zgodnie z RODO,

- przygotowywanie umów cywilnoprawnych,

- koordynacja przepływu dokumentów pomiędzy pracodawcą a pracownikiem,

- obsługa oddelegowania pracowników do pracy za granicą, min. Belgia, Holandia, Dania,

- sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia i oddelegowania, np. zgłoszenie do ZUS, występowanie o A1 czy EKUZ,

- ewidencjonowanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym,

- przygotowywanie i wysyłanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS,

- składanie deklaracji GUS,

- prowadzenie ewidencji i monitorowanie terminów szkoleń BHP, badań lekarskich, urlopów

- sprawdzanie i rozliczanie czasu pracy,

- obsługa PPK w zakresie zgłaszania i rezygnacji,

- bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,

- wsparcie managerów oraz pracowników we wszelkich kwestiach dotyczących obszaru kadr,

- przygotowywanie zestawień oraz raportów na potrzeby pracowników oraz kadry kierowniczej, archiwizacja dokumentów po ustaniu zatrudnienia,

- współpraca z zespołem rekrutacji i płac.

Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana

Płaca:od 4 242 zł brutto

Wymagania

- znajomość języka angielskiego wyższy średnio zaawansowany B2

- wymagany staż - lata: 4)

- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD,znajomość programu SYMFONIA

- znajomość programu CDN OPTIMA,Obsługa programu R2 Płatnik

wykształcenie wyższe: zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja lub ekonomia. Bardzo dobra znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce. Znajomość przepisów i procedur oraz doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców, również spoza UE oraz legalizacji ich pobytu

Mile widziane: Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, dokładność, terminowość i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, inicjatywa i poszukiwanie usprawnień

Adres: BUD-HRD WS-DIC sp. z o.o. Sp k

ul. Mechaniczna 5, 39-400 Tarnobrzeg

Numer telefonu:786 864 385

E-mail:rekrutacja@crm-link.eu

Wymagane dokumenty:skierowanie, cv

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij