Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Pracownik biurowy w instytucji kultury

Opublikowano: 2024-03-20 20:01:41, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Nabór na stanowisko: specjalisty ds. administracyjno-biurowych w Galerii Fotografii Miasta Rzeszowa

 

Jeśli jesteś osobą samodzielną i zaangażowaną, o wysokim poziomie organizacji pracy, a do tego chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w samorządowej instytucji kultury z dużym potencjałem na przyszłość - dołącz do nas!

1. Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie w samorządowej instytucji kultury,

Umowę o pracę w wymiarze ½ etatu na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie próbnym), z perspektywą zwiększenia do pełnego etatu,

Wyjątkowe miejsce pracy w ścisłym centrum Rzeszowa, z otwartym i pomocnym zespołem wrażliwym na kwestie kultury wizualnej,

Możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności m.in. poprzez udział w szkoleniach branżowych, szkoleniach specjalistycznych dla pracowników instytucji kultury oraz dostęp do fachowej literatury,

Planowana data zatrudnienia: maj 2024 r.,

Czas pracy: poniedziałek - piątek, 4h dziennie (godziny do ustalenia).

2. Podstawowe obowiązki:

Do podstawowych zadań pracownika na w/w stanowisku należeć będzie prowadzenie bieżących spraw i czynności z obszaru funkcjonowania sekretariatu Galerii Fotografii Miasta Rzeszowa, w szczególności.:

Obsługa poczty e-mail, korespondencji tradycyjnej, połączeń telefonicznych oraz platformy ESP / ePUAP instytucji,

Kompleksowe prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

Przygotowywanie niezbędnych projektów umów oraz prowadzenie rejestrów umów w zakresie bieżącej działalności statutowej instytucji,

Koordynacja procedur RODO w instytucji,

Opracowywanie i prowadzenie wniosków finansowych zgodnie z zasadami kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych,

Prowadzenie postępowań związanych z zamówieniami publicznymi, w tym dokonywanie zakupów środków trwałych, materiałów i usług bieżących oraz sporządzanie sprawozdań okresowych o udzielonych zamówieniach.

Przygotowywanie dokumentacji wytwarzanej w Galerii do przekazywania do archiwum zakładowego,

 

Dodatkowe zadania na w/w stanowisku (między innymi):

Prowadzenie ewidencji wpływających faktur i innych dokumentów księgowych,

Pomoc w opracowaniu wniosków i dokumentów aplikacyjnych do projektów w obszarze kultury,

Inne zadania zlecone.

3. Wymagania:

Minimum roczne doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku (doświadczenie w pracy w instytucji finansów publicznych, w tym w instytucji kultury będzie dodatkowym atutem),

Praktyczna znajomość pakietu MS Office,

Wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze administracji publicznej, prawa, ekonomii lub nauk o kulturze),

Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych lub doświadczenie w obszarze pisania / realizacji projektów,

Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,

Kultura osobista i komunikatywność,

Odpowiedzialność, zaangażowanie i dokładność w realizacji powierzonych zadań,

Umiejętność współpracy z zespołem, w tym pracy pod presją czasu.

4. Wymagane dokumenty:

CV z klauzulą RODO (zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji),

Krótkie uzasadnieniem przesłania oferty,

Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dotychczasowe doświadczenie oraz posiadane umiejętności,

Oświadczenie Kandydata że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwo w odniesieniu do pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą,

Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą.

5. Termin i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty (CV wraz z uzasadnieniem i załącznikami - dla załączników tekstowych preferowany format Adobe pdf) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: ppiech@gfmr.pl do dnia 08.04.2024r. do godziny 20:00, podając w tytule e-maila: GFMR Specjalista ds. administracyjno-biurowych.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie lub nie będą zawierały wymaganej zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą uwzględnianie w procesie rekrutacyjnym. Wyniki naboru zostaną opublikowane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej po zakończeniu procesu rekrutacji (Jednostki organizacyjne Miasta Rzeszowa - Nabór na wolne stanowiska pracy - Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Rzeszów (erzeszow.pl).

Klauzula RODO wymagana do zamieszczenia na CV:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Galeria Fotografii Miasta Rzeszowa, ul. 3 Maja 9, 35-030 Rzeszów, reprezentowana przez Dyrektora Galerii.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:

art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy
z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,

art. 6 ust. 1 lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – zakresie wykraczającym poza przepisy prawa – na podstawie udzielonej zgody.

4. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:

dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO,

żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym)
– na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO),

ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO,

cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn
– w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą,

wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.

7. Inne informacje:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani nie będą profilowane.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij