Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Urzędnik - oferta pracy

Opublikowano: 2024-03-14 20:37:18, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

ORA-K.2110.26.2024

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Inspektora w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe,

- wymagany profil: prawo, administracja, nauki społeczne lub nauki humanistyczne,

- co najmniej 3 – letni staż pracy,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- znajomość języka obcego: rosyjskiego, ukraińskiego lub angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,

- doświadczenie w pracy lub współpracy w instytucjach pomocy i integracji społecznej bądź w organizacjach pozarządowych wspierających osoby z doświadczeniem migracji,

- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,

- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,

- umiejętność przygotowywania i weryfikacji dokumentacji projektowej,

- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,

- komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, swoboda w wypowiadaniu się, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Realizacja zadań związanych z prowadzeniem Międzynarodowego Centrum Integracji Feniks, w tym m.in.:

- udzielanie osobom z doświadczeniem migracji informacji i wsparcia w zakresie:

- legalizacji pobytu i legalizacji pracy,

- form zatrudnienia i prowadzenia działalności gospodarczej,

- przygotowania CV,

- obszarów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatków, świadczeń socjalnych, edukacji i służby zdrowia,

- spraw życia codziennego np. w uzyskaniu numeru PESEL, w poszukiwaniu lokalu mieszkalnego oraz pomoc w przygotowywaniu pism i wypełnianiu dokumentów urzędowych,

- udzielanie innych informacji niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania i adaptacji w Polsce,

- prowadzenie harmonogramu wykorzystywania przestrzeni Centrum,

- przygotowanie przestrzeni Centrum na organizowanie wydarzeń,

- organizowanie warsztatów integracyjnych we współpracy z innymi podmiotami,

- współpraca z innymi instytucjami i organizacjami działającymi w obszarze wsparcia migrantów,

- tworzenie i prowadzenie spotkań sieci wsparcia,

- tworzenie bazy wiedzy i upowszechnianie informacji na temat procesów migracyjnych,

- prowadzenie spraw dotyczących współpracy samorządu Miasta Rzeszowa z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w zakresie działań na rzecz integracji cudzoziemców, w tym:

- obsługa aplikacji Generator eNGO,

- weryfikacja formalna ofert realizacji zadań publicznych,

- ocena merytoryczna ofert realizacji zadań publicznych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 15 marca 2024 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1, 35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem

.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Załączniki 
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij