Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Marek Kuchciński, kandydat do Parlamentu Europejskiego
Daniel Obajtek - kandydat do Parlamentu Europejskiego

Już wiadomo, kto przebuduje odcinek drogi 895 Uherce Mineralne-Orelec

Opublikowano: 2024-02-24 20:04:32, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PODKARPACKIE, BIESZCZADY. Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich wybrał ofertę konsorcjum firm: Rejonu Dróg i Mostów w Krośnie i Remostu z Dębicy.

Fot. ilustracyjne (PZDW)

Fot. ilustracyjne (PZDW)

 

Na realizację inwestycji PZDW zarezerwował 73 600 000 zł. Trzech oferentów trafiło z ceną. Zwycięskie konsorcjum zaoferowało kwotę 62 732 637 zł (zamówienie podstawowe) oraz 7 999 273 zł (opcja). Firma Antex II z Lubyczy Królwskiej wyceniła ofertę na 64 392 464 zł (opcja - 8 326 557 zł), a Strabag z Pruszkowa - 72 168 118 zł (opcja - 9 408 239 zł). Z kolei cena dębickiego Przedsiębiorstwa Drogowo-Mostowego wynosiła aż 90 224 586 zł (opcja - 12 223 934 zł).

 

Przedsięwzięcie ma być realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” (w tym również uzyskanie decyzji ZRID). Zadanie podstawowe dotyczy rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 895 Uherce Mineralne - Myczków na odcinku Uherce Mineralne - Orelec (długość 4,82 km), zaś dodatkowe i opcjonalne kolejnego odcinka tej drogi o długości 860 m.

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

 

Inwestycja obejmuje rozbudowę odcinka drogi wojewódzkiej Nr 895, polegającą na dostosowaniu jego parametrów do obowiązujących wymogów technicznych (przekroju poprzecznego, geometrii trasy, nośności konstrukcji nawierzchni oraz obiektów inżynierskich), w tym m.in.: budowę nowej jezdni drogi, budowę i przebudowę dróg dla pieszych i rowerów oraz budowę zatok autobusowych, rozbudowę i przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi gminnymi oraz powiatowymi, rozbiórkę istniejących i budowę nowych obiektów inżynierskich oraz budowę i przebudowę infrastruktury technicznej (odwodnienie drogi, oświetlenie i sieci - energetyczna, gazowa, kanalizacyjne i wodociągowa).

 

Być może konieczna będzie również budowa krótkich odcinków dróg dojazdowych dla zapewnienia komunikacji lokalnej.

 

Zwycięskie konsorcjum będzie też musiało zadbać o nadzory specjalistyczne (w tym m.in. nadzór przyrodniczy, archeologiczny, saperski i geologiczny).

 

Realizacja całej inwestycji miałaby potrwać 40 miesięcy.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij