Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Międzynarodowe targi w Kanadze

Pracownik biurowy w szkole

Opublikowano: 2024-02-01 14:15:03, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Szkole Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie, ul. Bł. Karoliny 21, 35-119 Rzeszów

 

POMOC ADMINISTRACYJNA

1. Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie, wykształcenie średnie, wyższe zawodowe lub vwższe magisterskie — kierunek: administracja, zarządzanie, prawo lub inne pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie: administracji, zarządzania, ewentualnie ekonomii. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość aktów prawnych obowiązujących w oświacie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, nieposzlakowana opinia, znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera (pakiet MSOffice, poczta elektroniczna, Internet).

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

znajomość regulacji prawnych z zakresu Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela, Ustawy Prawo Oświatowe, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość i obsługa programów komputerowych Vulcan (sekretariat, edziennik, arkusz organizacyjny), System Informacji Oświatowej — SIO, biegła znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność korzystania z zasobów

Internetu, zdolności organizacyjne, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty:

współorganizowanie pracy sekretariatu szkoły, prowadzenie spraw związanych z rekrutacją uczniów, ukończeniem szkoły, wydawaniem legitymacji, kart rowerowych i innych dokumentów, ścisła współpraca z dyrekcją szkoły, nauczycielami i pracownikami administracji w zakresie prawidłowego funkcjonowania szkoły.

współpraca z rodzicami w zakresie wszystkich spraw związanymi z dokumentacją edukacji dziecka w szkole, obsługa programu Vulcan w zakresie sekretariatu, edziennika i arkusza organizacyjnego, wprowadzanie danych do SIO,

sporządzanie stosownych pism, wniosków, projektów zarządzeń i innych wewnętrznych regulaminów, wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły vwnikających z potrzeb placówki,

4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno — biurowa z wykorzystaniem sprzętu komputerowego, narzędzi informatycznych oraz urządzeń biurowych. Praca w wymiarze pełnego etatu, czas pracy — 40 godz. tygodniowo.

5. Wymagane dokumenty:

list motywacyjny wraz z CV z dokładnym opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej

kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik nr 1) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności kserokopie świadectw pracy

oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych, nie jest osobą skazaną wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo oraz cieszy się nieposzlakowana opinią (Załącznik nr 2)

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Szkoły lub pocztą na adres szkoły: Szkoła Podstawowa nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie, ul. Bł. Karoliny 21, 35-119 Rzeszów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko — pomoc administracyjna” w terminie do 6.02. 2024r.

Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą uwzględnianie w procesie rekrutacyjnym.

8. Informacje dodatkowe:

Planowane zatrudnienie: 1.03.2024r.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu

Informacji Publicznej (http://bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie,

Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Wymagane dokumenty aplikacyjne CV oraz list motywacyjny powinny być opatrzone Wasnoręcznym podpisem.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administratorem danych jest: Szkoła Podstawowa Nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie, ul. Błogosławionej Karoliny 21, 35-119 Rzeszów, reprezentowana przez Dyrektora.

2. W zakresie Pani/Pana danych osobowych kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iodl@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:

art. 6 ust. I lit. c) RODO — w zakresie wskazanym w art. 22 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO — podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,

art. 6 ust. I lit. a) RODO — podanie danych zakresie wykraczającym poza przepisy prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.

4. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia obecnej rekrutacji, nie dłużej jednak niż 3 miesiące od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dokumenty zostaną dołączone do akt osobowych.

5. Posiada Pani/Pan prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich sprostowania na zasadach alt. 15 i 16 RODO,

b) żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO,

c) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn — w sytuacji, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą,

d) prawo do żądania usunięcia danych osobowych na zasadach art. 17 RODO,

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

7. Odbiorcami będą przedmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu kodeksu cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM Rzeszowa.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani nie będą profilowane.

Rzeszów, 29.01.2024r.

 

 

 

Sprzątaczka – oferta pracy

RZESZÓW.

Obowiązki:Prace porządkowe w obiektach handlowych sportowo-rowerowych w Rzeszowie

Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana

Wymagania

- wykształcenie zasadnicze branżowe

Adres: Rojax sp. z o.o.

ul. Lubelska 50, 35-233 Rzeszów

E-mail:biuro@rojax.pl

Oferta dla osób niepełnosprawnych

 

 

 

PRACOWNIK BIUROWY

Numer: S t P r / 2 4 / 0 1 2 0StPr/24/0120Numer w EURES: 1690@StPr/24/0120

Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Wydrukuj Eksportuj Wyślij na e-mail Dodaj do wybranych Ostatnio oglądane

WARUNKI PRACY I PŁACY

Miejsce pracy:ŻUŁAWSKIEGO 2, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie Otwiera się w nowym oknie

Zakres obowiązków:OBSŁUGA KLIENTÓW, SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ, SKŁADANIE OFERT, POZYSKIWANIE KLIENTÓW(PRACA NA 3/4 ETATU)

Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny

Warunki świadczenia pracy:

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE

Wymiar etatu:0.75

Zmianowość:jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu:30

Liczba godzin pracy w miesiącu:160

Data rozpoczęcia:01.02.2024

Wynagrodzenie brutto:od 3 181,5 PLN

System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód:pracownik biurowy

Typ propozycji:

Zapewnienie wyżywienia:NIE

Zapewnienie zakwaterowania:NIE

Zatrudnienie od zaraz:NIE

Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:NIE

WYMAGANIA

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

Wymagania konieczne

Wykształcenie:

średnie zawodowe, kierunek: MILE WIDZIANY EKONOMICZNY

Umiejętności i uprawnienia:

OBSŁUGA KOMPUTERA

Pozostałe wymagania

Inne wymagania:

MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU

DANE PRACODAWCY

Pracodawca:GWARANT.PL Szczepan Marcinek

Krótki opis działalności gospodarczej:

Nr KRAZ:

Adres www:

Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy

Adres:ŻUŁAWSKIEGO 2, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie

Osoba do kontaktu:Szczepan Marcinek

Numer telefonu:604493849

E-mail:

Język aplikacji:polski

 

 

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Numer: S t P r / 2 4 / 0 1 2 7StPr/24/0127Numer w EURES: 1690@StPr/24/0127

Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Wydrukuj Eksportuj Wyślij na e-mail Dodaj do wybranych Ostatnio oglądane

WARUNKI PRACY I PŁACY

Miejsce pracy:39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie Otwiera się w nowym oknie

Zakres obowiązków:-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnymi przepisami,

-Naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie prac z zakresu obsługi płacowej zgodnie z przepisami prawa,

-Rozliczanie czasu pracy, administrowanie i rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich,

-Kontrolowanie ważności badań lekarskich,

-Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie rozliczeń dla ZUS, US, PFRON, GUS,

-Rozliczanie umów cywilnoprawnych,

-Bieżąca obsługa pracowników.

Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony

Warunki świadczenia pracy:

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:NIE

Wymiar etatu:1

Zmianowość:jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu:40

Liczba godzin pracy w miesiącu:nie dotyczy

Data rozpoczęcia:10.02.2024

Data zakończenia pracy:10.05.2024

Wynagrodzenie brutto:od 6 850 PLN

System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód:specjalista do spraw kadr

Typ propozycji:

Zapewnienie wyżywienia:NIE

Zapewnienie zakwaterowania:NIE

Zatrudnienie od zaraz:NIE

Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:

średnie zawodowe

Wymagania dodatkowe

Wykształcenie:

wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem:

lata: 2

Inne wymagania:

Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac. Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych. Wiedza i doświadczenie z zakresu naliczania wynagrodzeń. Obsługa systemu kadrowo-płacowego Optima oraz programu Płatnik.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca:ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Krótki opis działalności gospodarczej:PRODUKCJA ROWERÓW I WÓZKÓW INWALIDZKICH

Nr KRAZ:

Adres www:http://www.romet.pl/ Otwiera się w nowym oknie

Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy

Adres:39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie

Osoba do kontaktu:

Numer telefonu:146848138

E-mail:kadry@romet.pl

Język aplikacji:polski

Wymagane dokumenty:CV NA MAIL: kadry@romet.pl

 

Krosno zamawia projekt budowy nowych alejek rowerowo-spacerowych

 

 

KROSNO. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania „Budowa sieci szlaków turystyczno-rowerowych w MOF Krosno”.

 

 

Wstępna koncepcyjna dokumentacja planowanej inwestycji jest już gotowa. A przedsięwzięcie dotyczyć będzie budowy alejek rowerowo-spacerowych wzdłuż Wisłoka na odcinkach: od hali sportowej MOSIR do zakola przy rzece Wisłok; od kładki pieszo-rowerowej na Wisłoku do zakola rzeki Wisłok - wraz z obiektem inżynierskim; od zakola rzeki do ul. Asnyka wraz z nową kładką pieszo-rowerową przez Wisłok; od ul. Pieszej do kładki przez rzekę Wisłok (bez obiektu inżynierskiego); od ul. Fredry do ul. Niepodległości wraz z przebudową przejścia dla pieszych i rowerów na DW 991; od ul. Piłsudskiego do ul. Konopnickiej; od ul. Cichej do ul. Moniuszki wraz z kładką pieszo-rowerową; od ul. Moniuszki do ul. Konopnickiej oraz od ul. Konopnickiej do ul. Zaścianek.

 

Szerokość ścieżki rowerowej ma wynosić 2 m, zaś traktu pieszego 1,5 m. Powstać mają też trzy

nowe kładki pieszo-rowerowe (szerokość pomostu - 3,5 m, szerokość całkowita - 4,0 - 4,5 m).

 

Z dokładnymi przebiegami alejek można się zapoznać w dokumentacji przetargowej na platformie zakupowej miasta (wyodrębniono tam też odcinki, które będą musiały zostać zaprojektowane od podstaw).

 

Miasto czeka na oferty do 14 lutego. Cała dokumentacja (wraz ze wszystkimi kosztorysami i pozwoleniami) powinna być gotowa za 36 miesięcy.

 

Do pobrania

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij