Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
IV Ogólnopolski Konkurs dla Jednostek Samorządu Terytorialnego na Najbardziej Innowacyjny Energetycznie Samorząd – edycja 2024
Domki na Roztoczu
IX Konferencja Bezpieczeństwo energetyczne – filary i perspektywa rozwoju

Aż 13 chętnych do budowy w Krośnie wiaduktu nad linią kolejową

Opublikowano: 2024-02-01 00:09:25, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

KROSNO. Sam wiadukt, to zresztą tylko jeden z elementów większego przedsięwzięcia, którego realizacja miałaby potrwać 20 miesięcy.

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay/CC0

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay/CC0

 

A dokładniej, miasto szuka wykonawcy „budowy odcinka drogi G od skrzyżowania z drogą krajowej nr 28 do skrzyżowania z ul. Sikorskiego wraz z budową wiaduktu nad linią kolejową nr 108 oraz budową infrastruktury technicznej w Krośnie”.

 

Inwestycja do tanich należeć nie będzie. Miasto oszacowało jej koszt na 40 186 000 zł. Na przetarg skusiło się aż 13 wykonawców. Najtaniej wyceniła ofertę firma Primost Południe z Będzina - 39 327 477 zł. Z kolei cena zaproponowana przez firmę Nowak-Mosty z Dąbrowy Górniczej wynosi 40 917 188 zł, zaś przez firmę INTOP Tarnobrzeg - 41 106 084 zł. To trzy najtańsze oferty. Ta najdroższa, poznańskiego konsorcjum Zakładu Robót Komunikacyjnych „Dom” oraz Przedsiębiorstwa Budownictwa Komunikacyjnego „Mostkol”, wyceniona jest na 57 151 652 zł.

 

Zakres prac obejmować ma: budowę dwujezdniowej drogi rozdzielonej środkowym pasem dzielącym, rozbudowę istniejącego zjazdu publicznego, zlokalizowanego po stronie prawej drogi, poprzez dobudowę pasa do skrętu, zapewniającego dostęp do terenów, na których zlokalizowane jest centrum handlowe, budowę wlotu zjazdu publicznego wraz z pasem do skrętu, zlokalizowanego po stronie lewej drogi (zapewniającego dostęp do terenów, na których zlokalizowane będzie centrum handlowe), budowę dwóch obiektów inżynierskich (wiaduktów) nad linią kolejową nr 108, i budowę ścian oporowych wzdłuż drogi "G".

Wybierz studia w WSPiA

 

Powstać też mają drogi serwisowe, zatoka autobusowa wraz z peronem przystankowym (w rejonie skrzyżowania z ulicą Sikorskiego) oraz ciągi pieszo - rowerowe po obu stronach nowej drogi. Przebudowana ma zostać również cała infrastruktura techniczna.

 

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij