Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Międzynarodowe targi w Kanadze

Sekretarka, sekretarz - oferta pracy

Opublikowano: 2022-10-28 09:06:25, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

ROPCZYCE.

 

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach

39-100 Ropczyce ul. Mickiewicza 57 a

Ogłoszenie nr 109333 / 28.10.2022

Sekretarz w Zespole ds. administracyjnych

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Umowa na czas określony (np. projektu)

 

Osoba na tym stanowisku:

Przyjmuje, rejestruje i rozprowadza korespondencję do poszczególnych komórek organizacyjnych PIW w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów

Prowadzi dokumentację pism i spraw przychodzących i wychodzących z Inspektoratu w celu sprawnego funkcjonowania jednostki

Udziela niezbędnych informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje do właściwych stanowisk pracy w celu zapewnienia wyczerpującej informacji

Obsługuje komputer, centralę telefoniczną, faks i kserokopiarkę w celu zapewnienia sprawnego obiegu informacji

Obsługuje skrzynki pocztowe e-mail, nadaje i odbiera przesyłki pocztowe i kurierskie

Zajmuje się sporządzaniem i powielaniem czystopisów pism w celu ułatwienia pracy innym stanowiskom

Obsługuje spotkania Powiatowego Lekarza Weterynarii w ramach przekazywanych poleceń, prowadzi terminarz spotkań PLW

Prowadzi dokumentację zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także systematycznie przygotowywuje i przekazuje dokumentację do archiwum zakładowego

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie o profilu administracyjnym

Staż pracy co najmniej 5 lat w administracji publicznej

Rzetelność, sumienność, zmysł organizacyjny, umiejętność pracy w zespole, kultura pracy i kultura osobista

Obsługa komputera, biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Znajomość obsługi Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej

Znajomość przepisów obiegu dokumentów i archiwizacji

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w administracji weterynaryjnej

Znajomość obsługi aplikacji Elektroniczny nadawca

Dyspozycyjność, odporność na stres

 

Dostępność

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

Siedziba budynku mieści się w budynku piętrowym, brak windy wewnątrz budynku. Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych

 

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj do 7 listopada 2022

 

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 109333"

na adres:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach

ul. Mickiewicza 57a

39-100 Ropczyce

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 17 2218981

Dokumenty należy złożyć do: 07.11.2022

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii 172228591

Kontakt do inspektora ochrony danych: webjack@gmail.com

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: nie dotyczy

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Wzory oświadczeń
 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij