Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Międzynarodowe targi w Kanadze

Będą małe Carrefoury

Opublikowano: 2011-06-29 19:41:19, przez: admin, w kategorii: Biznes

Dziś Carrefour otworzył w Warszawie pierwszy sklep spożywczy w nowym formacie handlowym sklepów franczyzowych. Nowy format to sklep spożywczy o mniejszej powierzchni sprzedaży, pod logo Carrefour Express w kolorze pomarańczowym.

Pierwszy taki sklep ma charakter osiedlowy. Wyposażony jest w dwie kasy, a jego powierzchnia sprzedaży wynosi niecałe 90 mkw. Bo właśnie ten format ma charakteryzować się m.in. niedużą powierzchnią sprzedaży, która nie powinna przekraczać 100 mkw oraz pełną samoobsługą. Dzięki temu oraz dzięki specyfice lokalizacji, franczyzobiorcy nie muszą dysponować miejscami parkingowymi. Podstawowym wyróżnikiem tego formatu handlowego będzie kolor pomarańczowy, który będzie dominującą barwą logotypów i wystroju sklepów.

Carrefour otwiera się na współpracę z osobami dysponującymi lokalami o niedużej powierzchni.

- Franczyza jest sposobem na biznes dla ludzi, którzy prowadzić biznes przedsiębiorcy w oparciu o sprawdzony model współpracy ze znaną i cenioną marką - tłumaczy Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska. - Oferujemy nie tylko swoje doświadczenie i sprawdzony sposób współpracy wraz z całym know-how oraz dostępem do zaplecza logistycznego i towarów, ale daje także możliwość wybrania najdogodniejszej formy współpracy poprzez wybór konkretnego modelu sklepu franczyzowego, spośród tych rozwijanych w Polsce. Natomiast nowy format pomarańczowych sklepów Carrefour Express ma umożliwić klientom zrobienie najpotrzebniejszych zakupów w pobliżu domu czy miejsca pracy, odpowiadając na zapotrzebowanie rynku dotyczące najmniejszych sklepów spożywczych, do których wchodzimy dosłownie na kilka minut.

Minimalne warunki, jakie do tej pory musiała spełniać osoba zainteresowana otwarciem sklepu w ramach sieci Carrefour Express, to posiadanie lokalu o powierzchni od 100 do 500 mkw z dogodnym dojazdem, w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.

Carrefour jest francuską siecią handlową. Firma otworzyła ponad 15000 sklepów, w tym prawie 5000 sklepów franczyzowych, w 34 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej. W Polsce obecna jest od 1997 r.

ra

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij