Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Heart Pick - innowacja w internetowych randkach

Opublikowano: 2011-11-28 21:16:17, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW. 11 proc. Polaków na konto na profilu randkowym, na Facebooku ma 18 procent.

Heart Pick - innowacja w internetowych randkach

Jednak – jak się okazuje wstydzimy się wchodzenia na portale randkowe. Podczas spotkania ubiegłotygodniowego spotkania XRAII, na którym prezentowane są najciekawsze pomysły na biznes w internecie, nikt z kilkudziesięciu uczestników (w większości studentów) nie przyznał się do posiadania takowego, choć kilkoro przeglądało na laptopach facebooka.

- Nie profil powinien być najważniejszy, tylko człowiek - mówi Paweł Dryło z firmy The Very Brand, założyciel HeartPick.com. - Profil to tylko wizytówka. Staramy się, by rozmowy były naturalne, rzeczywiste, na żywo. U nas nie ma profili, bo one w realu nie istnieją. Przecież najpierw rozmawia się, a potem dopiero wymienia namiarami.

Serwis organizuje w sieci wydarzenia tematyczne, tworzące kontekst do spotkania - tak jak jest w rzeczywistości.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij