Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Oferta pracy dla urzędnika

Opublikowano: 2021-04-21 15:16:50, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT ŁAŃCUCKI.

 

Miejsce pracy: 37-120 Markowa 1399, powiat łańcucki, woj podkarpackie

Zakres obowiązków:

1) Prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego, w tym m.in.:

a) prowadzenie całości spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy,

b) prowadzenie całości spraw związanych ze sporządzaniem oraz zmianami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

c) gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentów planistycznych,

d) prowadzenie spraw związanych z oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,

e) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planach zagospodarowania przestrzennego,

f) wydawaniem wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;

g) prowadzenie rejestru wniosków o zmianę lub sporządzenie planów przestrzennych,

2) Prowadzenie spraw w zakresie postępowania lokalizacyjnego dla zmian zagospodarowania terenu i dla obiektów wymagających zezwolenia na budowę, w tym m.in.

a) prowadzenie całości spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,

b) prowadzenie całości spraw związanych z wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,

c) prowadzenie rejestrów wydanych decyzji,

d) badanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej pod kątem zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego,

e) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania przestrzennego.

3) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, w tym min. związanych z:

a) gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,

b) sprzedażą nieruchomości stanowiących własność gminy w drodze przetargu lub bezprzetargowej

c) oddaniem nieruchomości w użytkowanie, najem, dzierżawę, zarząd i użytkowanie wieczyste,

d) nabyciem, w tym m.in. zakupem, zasiedzeniem nieruchomości do zasobów mienia komunalnego,

e) zamianą gruntów,

f) organizowaniem przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność gminy,

g) wywłaszczaniem nieruchomości i ich zwrotami,

h) pierwokupem nieruchomości przez Urząd Gminy,

i) przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

j) przygotowywanie dokumentów związanych z księgami wieczystymi,

k) komunalizacja gruntów Skarbu Państwa.

4) Realizacja zadań z ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, w tym. m.in.:

a) prowadzenie postępowań o rozgraniczenie nieruchomości,

b) prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości,

c) sporządzanie dokumentów w sprawie zmian w księgach wieczystych,

d) zlecanie wykonania robót w zakresie geodezji i kartografii, nadzór i odbiór wykonywanych robót,

5) Realizacja zadań z zakresu ewidencji miejscowości, ulic i adresów, w tym m.in. numeracji nieruchomości.

6) Aktualizacja inwentaryzacji gruntów gminnych, informacji o stanie mienia komunalnego gminy, ewidencji gminnego zasobu nieruchomościami,

7) Prowadzenie dokumentacji związanej z aktami własności ziemi oraz dokumentacją uwłaszczeniową.

8) Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków, w tym:

a) prowadzeniem wykazów i rejestrów zabytków, w tym gminnej ewidencji zabytków,

b) prowadzenie całości spraw związanych z gminnym programem ochrony zabytków i opieki nad zabytkami,

9) Prowadzenie i aktualizacja ewidencji obiektów hotelowych i turystycznych.

10) Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.

11) Sporządzanie sprawozdań, informacji, przygotowywanie materiałów i projektów uchwał na sesję rady gminy.

 

1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku : a) posiadanie obywatelstwa polskiego, b) posiadanie wykształcenia wyższego, preferowane z zakresu: planowania przestrzennego, architektury lub urbanistyki, gospodarowania nieruchomościami, c) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lat na stanowisku związanym z planowaniem przestrzennym, architekturą, gospodarką nieruchomościami lub podobnym, d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) posiadanie nieposzlakowanej opinii, g) biegła znajomość obsługi komputera i korzystania z Internetu, w tym znajomość programów biurowych typu Microsoft Office. h) znajomość obowiązujących aktów prawnych, w tym w szczególności: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu przestrzennym i zagospodarowaniu, - ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, - ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości, - rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków 2.Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku : a) odpowiedzialność, b) samodzielność i kreatywność, c) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku, d) umiejętność kształtowania dobrych relacji interpersonalnych, e) odporność na stres.

 

Adres:

URZĄD GMINY MARKOWA

37-120 Markowa 1399, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie

Numer telefonu: 17 226 53 52 wew. 15.

 

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny i CV.

2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia i inne),

a także poniższe dokumenty wg wzoru zawartego na BIP lub poniżej:

4) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór- załącznik nr 1).

5) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór- załącznik nr 2).

6) zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych (wzór- załącznik nr 3).

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

 

Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

 

Wymagane dokumenty należy :

1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 28 kwietnia 2021 r. do godziny 15-j w urnie znajdującej w holu Urzędu Gminy Markowa

lub

2) przesłać pocztą do dnia 28 kwietnia 2021 r. (do godziny 15-j) na adres :

Urząd Gminy Markowa

37-120 Markowa 1399

z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami

Dodatkowe informacje pod nr tel. : 17 226 53 52 wew. 15.

W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego , za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynie do Urzędu najpóźniej w ostatnim wskazanym w ogłoszeniu dniu (nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego).

W ofercie prosimy o podanie nr telefonu do kontaktów. Kandydat przystępujący do konkursu zobowiązany jest do okazania dowodu osobistego.

1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP oraz na tablicy informacyjnej urzędu.

3. Kopie wszystkich dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

4. Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata wyrażoną na piśmie (wzór - załącznik nr 3).

Brak zgody może skutkować odrzuceniem oferty.

5. Przed zatrudnieniem kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Sposób kontaktu / przekazania dokum.:

Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

 

Do pobrania

informacja o naborze - pobierz

kwestionariusz osobowy - pobierz

oświadczenie- pobierz

zgoda na przetwarzanie danych osobowych - pobierz

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij