Kongres PR w Rzeszowie debatuje o CSR i wypływie pandemii koronawirusa na komunikację
O społecznej odpowiedzialności biznesu, wpływie pandemii koronawirusa na komunikację, ale także pracy rzeczników prasowych w dobie zmian światopoglądowych - rozmawiają specjaliści na dwudniowym XX Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbywa się w Rzeszowie.
W debatach uczestniczą m.in. eksperci public relations, dziennikarze, rzecznicy prasowi dużych firm krajowych i międzynarodowych, przedstawiciele stowarzyszeń i organizacji pozarządowych oraz eksperci ds. społecznej odpowiedzialności biznesu.
Uczestnicy Kongresu zastanawiają się m.in. nad tym, jak stworzyć efektywny fundraising - tak, by pracował również dla biznesu, jak powinny być prowadzone odpowiedzialne działania proekologiczne oraz jak branża PR powinna przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany.
Podczas Kongresu Profesjonalistów PR, Polska Agencja Prasowa zaprezentuje wyniki badania, przeprowadzonego wśród dziennikarzy i wydawców. Celem ankiety było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, jak powinna być skonstruowana i dystrybuowana informacja prasowa, aby była użyteczna i została wykorzystana przez media