Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Tajemnicza oferta przyczyną unieważnienia przetargu w Rzeszowie

Opublikowano: 2020-07-14 11:19:50, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW. Na projekt modernizacji biurowca przy ul. Targowej trzeba będzie poczekać jeszcze dłużej.

Tajemnicza oferta przyczyną unieważnienia miejskiego przetargu

 

Choć oferentów nie brakowało a i ceny ofert zmieściły się w wyznaczonym przez miasto limicie - 486,3 tys. zł, przetarg trzeba było unieważnić. Okazało się bowiem, że 30 czerwca, w dniu otwarcia ofert, aplikacja przetargowego miniPortalu do szyfrowania i deszyfrowania ofert, za nic nie mogła sobie poradzić z jedną z nich. I tak, zamiast 7 ofert udało się odczytać tylko sześć.

 

Urzędnikom udało się to dopiero 10 lipca. Brakującą ofertą była ta, złożona przez pracownię An Archi Group z Gliwic. Cała sytuacja spowodowała to, że „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Innymi słowy, przetarg będzie musiał być ogłoszony raz jeszcze.

 

Swoją drogą, może za drugim podejściem, w do udziału w postępowaniu zdecyduje się któraś z rzeszowskich pracowni. W pierwszym przetargu ich zabrakło. Przetarg za to wzbudził zainteresowanie pracowni z Gliwic, Krakowa, Warszawy, Tychów a nawet z Żor.

 

Przypomnijmy więc - przedmiotem zamówienia jest „opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z opracowaniem ekspertyzy bezpieczeństwa pożarowego, szacowaniem wartości robót budowlanych dla modernizacji budynku przy ul. Targowa 1”.

Zakresem robót objęte zostaną: parter - piętro I i piętra IV-X, klatka schodowa, dostosowanie budynku do wymogów ppoż., zapewnienie klimatyzacji pomieszczeń, remont elewacji z uwzględnieniem montażu instalacji fotowoltaicznej oraz remont dachu.

Jednym z oczekiwań Urzędu Miasta jest opracowanie projektu pod kątem konkretnych wydziałów, tak aby pomieszczenia przystawały też do specyfiki ich pracy. Do dokumentacji przetargowej dołączono wykaz wydziałów, które zostaną w biurowcu ulokowane. A są to: Miejski Zarząd Dróg, Biuro Obsługi Informatycznej i Telekomunikacyjnej, Miejski Konserwator Zabytków, Biuro Audytu Wewnętrznego, Wydział Pozyskiwania Funduszy, Wydział Inwestycji i Straż Miejska.

 

  

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij