Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

PGE Obrót przejmuje klientów E2 Energia

Opublikowano: 2020-06-04 16:23:15, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW, KATOWICE.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Firma E2 Energy, jeden z tzw. „wirtualnych” sprzedawców działający na polskim rynku obrotu energią, poinformował operatorów systemów dystrybucyjnych, a także swoich klientów o tym, że od 5 czerwca br. zaprzestaje prowadzenia działalności, wskazując, że teraz zajmie się tym sprzedawca rezerwowy. Przyczyną jest decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakazująca firmie dalszej sprzedaży z powodu prawdopodobnego naruszenia zbiorowego interesu konsumentów. Wg UOKiK sprzedawcy firmy wprowadzali w błąd klientów co do cen, korzyści, a także kogo w rzeczywistości reprezentują.

 

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

Klientów przejmą sprzedawcy rezerwowi. W przypadku PGE Obrót chodzi o grupę blisko 20 tys. nowych odbiorców końcowych, zarówno gospodarstw domowych, jak i podmiotów prowadzących działalność biznesową. W województwie podkarpackim to około 7 tys. klientów, najwięcej w rejonie Rzeszowa i Tarnobrzega.

 

- Podjęliśmy natychmiastowe działania umożliwiające sprawne zawarcie nowej umowy, co pozwoli uchronić ich przed istotnymi zmianami warunków cenowych. Mamy dla nich przygotowane do wyboru oferty dostępne w PGE Obrót. Żeby mogli podpisać nową umowę na możliwie jak najbardziej korzystnych warunkach, zapraszamy przede wszystkim do bezpośredniego kontaktu i wizyty w  stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta. Nasi doradcy i eksperci odpowiedzą na wszelkie pytania, wspierając w podpisaniu nowej umowy – mówi Jan Maciej Mądrzak, wiceprezes PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę klienta.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

 

W związku ze stopniowym powrotem do stacjonarnej obsługi, Biura Obsługi Klienta pracują tymczasowo w godzinach 9.00-15.00. W następnym tygodniu spółka wydłuży pracę BOK o kolejną godzinę.

 

  

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij