Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Uwaga na fałszywe strony logowania do PGE eBOK

Opublikowano: 2020-03-21 12:55:12, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW. Kolejne próby oszustwa w związku z koronawirusem.

Tak wygląda panel Biura Obsługi Klienta PGE Obrót

Tak wygląda panel Biura Obsługi Klienta PGE Obrót

 

PGE Obrót prosi o zachowanie czujności w trakcie logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE. Szczególnie zwraca uwagę, żeby zawsze pamiętać o następujących czynnościach:

- upewnić się, czy strona logowania jest właściwa, czy witryna jest zabezpieczona (symbol szarej kłódki) oraz czy adres widoczny w pasku w oknie przeglądarki to https://ebok.gkpge.pl/ebok/faces/profil/logowanie.xhtml;

- logowanie powinno odbywać się zawsze za pośrednictwem serwisu internetowego PGE Obrót  https://ebok.gkpge.pl poprzez opcję „Zaloguj” w module „Logowanie” lub za pomocą aplikacji mobilnej mBOK PGE;

- logowanie do platformy odbywa się poprzez podanie adresu mailowego oraz indywidualnego hasła. Po zalogowaniu należy sprawdzić zakładkę „Finanse” celem potwierdzenia prawdziwości wszystkich faktur oraz danych.;

- przed dokonaniem płatności, należy zweryfikować dane z otrzymaną mailowo eFakturą lub fakturą przesłaną korespondencyjnie.

 

Fałszywe wiadomości SMS to kolejny, obok e-maili oraz fałszywych faktur, sposób działania oszustów. PGE Obrót zwraca się do wszystkich klientów i pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia rodzinom i znajomym. W przypadku otrzymania SMS-a z informacją o planowanym wyłączeniu energii elektrycznej, należy zignorować taką wiadomość i nie otwierać żadnych linków znajdujących się w wiadomościach.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości PGE Obrót zachęca do kontaktu z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów. 

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij