Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

Ostatnie dni kładki przy dworcu w Rzeszowie – będzie demontaż

Opublikowano: 2020-03-11 14:21:40, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW.

Fot. Adam CyłoFot. Adam CyłoOstatnie dni kładki przy dworcu w Rzeszowie – będzie demontażFot. Adam Cyło
Fot. Adam Cyło

Fot. Adam Cyło

 

Nowa organizacja dojść na perony stacji Rzeszów Główny oraz do miasta pozwoli korzystać z pociągów oraz kontynuować budowę. Podróżni od 11 marca skorzystają z dodatkowego tymczasowego przejścia zamiast kładki. Jest dodatkowe oznakowanie stacji. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za 205 mln zł, w ramach POIiŚ zwiększają komfort podróżnych i dostępność Rzeszowa Głównego.

 

Dziś (środa, 11 marca 2020 r.) kładka nad torami koła dworca w Rzeszowie (stacja Rzeszów Główny) będzie zamknięta, a następnie zdemontowana. Prace nie zakłócą podróżnym  dostępu do pociągów. Najważniejsze roboty odbędą się nocą, podczas przerwy w ruchu pociągów.

 

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

Już gotowe jest dodatkowe, tymczasowe przejście. Będzie ono czynne do  zakończenia budowy tunelu.

 

Zabytkowa kładka nie pójdzie jednak na złom. Trafi w dwa miejsca. Jednym jest rzeka Strug, dopływ Wisłoka na nowo przyłączonych terenach (kiedyś gmina Tyczyn) , gdzie umieszczone zostaną dwa przęsła.

 

A trzy przęsła trafią nad tory, łącząc ulicę Pułaskiego z Wyspiańskiego (okolice basenów i dworca Rzeszów-Staroniwa). Ma to ułatwić komunikację pieszą w tej części Rzeszowa. Prawdopodobnie nowa kładka gotowa będzie jeszcze w tym roku. Najpierw potrzebne jest jednak pozwolenie na budowę.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

 

 

Zakończenie prac na stacji Rzeszów Główny planowane jest w drugiej połowie roku. Wówczas podróżni będą korzystać z nowego przejścia podziemnego i trzech nowych peronów z windami i schodami ruchomymi.

  

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij