Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

PGE Obrót prezentuje mobilne Biuro Obsługi Klienta

Opublikowano: 2019-12-05 09:46:17, przez: admin, w kategorii: Firmy

Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót ma pozwolić na dotarcie do jak największej grupy klientów.

PGE Obrót prezentuje mobilne Biuro Obsługi Klienta

 

Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do obsługi odbiorców w terenie. Oficjalnie został on zaprezentowany w Warszawie przed siedzibą PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Klienci mogą w mobilnym biurze załatwić wszelkie kwestie związane ze sprzedażą energii elektrycznej i gazu.

 

- Obok wielu propozycji zarówno bezpośredniego, jak i zdalnego kontaktu, oferujemy nowe, niecodzienne rozwiązanie, które jest odpowiedzią na potrzeby klientów preferujących tradycyjny kontakt z pracownikami naszej Spółki – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

 

Spółka posiada sieć 60 stacjonarnych placówek na terenie województw: podkarpackiego, lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego i łódzkiego. Mobilne Biuro będzie odwiedzać te miejsca, w których nie ma stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.

 

Pierwszym przystankiem na trasie mobilnego BOK-u będą Kozienice. W 2020 r. zaplanowany został pilotaż tej inicjatywy. Mobilne Biuro rotacyjnie będzie jeździć do Staszowa, Janowa Lubelskiego i Ustrzyk Dolnych, obsługując klientów tych miast w konkretne, z góry ustalone dni tygodnia.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij