Urząd Marszałkowski zamówi kampanię promocyjną
RZESZÓW. A czego? Proszę tylko nie kręcić nosem, bo roboty jest na parę lat. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Kampania powinna mieć przede wszystkim charakter informacyjny, wskazujący na aktualne i planowane nabory wniosków w ramach RPO WP.
Urząd Marszałkowski oczekuje - stworzenia koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii, zaprojektowania wszystkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kampanii (zgodnie z koncepcją kreatywną), stworzenia szczegółowego harmonogramu kampanii z podziałem na media obligatoryjne (wymagane przez urząd), jak również media dodatkowe, wskazane przez wykonawcę na etapie składania oferty, zaplanowania i zakupu mediów (zgodnie z media planem), realizacji kampanii, opracowania raportu końcowego i wreszcie przekazania urzędowi na nośnikach elektronicznych wszystkich powstałych w trakcie realizacji kampanii utworów oraz majątkowych praw autorskich i pokrewnych.
Agencja, która wygra będzie miała na głowie całość kampanii. Na razie jednak trzeba złożyć ofertę. Do 30 stycznia.
bar