Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Sekretarka

Opublikowano: 2018-12-10 22:27:15, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

 

Obowiązki:

- Prowadzenie sekretariatu szkoły językowej.

- Prezentowanie oferty szkoleń językowych.

- Bieżąca obsługa klientów.

- Współpraca z lektorami i Dyrekcją.

Umowa o pracę na czas określony

Cały etat, jedna zmiana

Płaca: od 2 500 zł brutto

Wymagania

- wykształcenie średnie ogólnokształcące

- znajomość języka angielskiego na poziomie B1 - średnio zaawansowany

Adres: Centrum Językowe Patrycja Pierańska-Ogiegło

Miejsce pracy: Niepodległości 12, 39-300 Mielec,

Osoba do kontaktu: Janusz Ogiegło

Numer telefonu: 604423280

E-mail: praca@british-school.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij