Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

Kryzys wizerunkowy i media - tematy Kongresu Public Relations 2018

Opublikowano: 2017-12-27 10:03:41, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset uczestników.

Kryzys wizerunkowy i media - tematy Kongresu Public Relations 2018

 

Jak pokazał ostatni Kongres Profesjonalistów Public Relations, tematy związane z kryzysami wizerunkowymi cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Wskazują na to badania przeprowadzone w trakcie poprzedniej edycji kongresu. Respondenci uznali zarządzanie kryzysowe jako jedną z najważniejszych sfer zawodowych PR, oceniając ją na 4,69 w 5-stopniowej skali. Organizatorzy zadecydowali się na kontynuację tego tematu podczas kolejnej edycji.

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

Potrzebę tę potwierdzają głośne kryzysy, które elektryzowały w tym roku branżę PR. Wystarczy wspomnieć kłopoty wizerunkowe firmy Maspex w związku z reklamą napoju energetycznego Tiger, która w sposób obraźliwy odnosiła się do Powstania Warszawskiego. Kontrowersyjna grafika ukazała się 1 sierpnia w mediach społecznościowych. Reklama była szeroko komentowana przez jej odbiorców i wiązała się ze stratami wizerunkowymi oraz finansowymi firmy Maspex. Ofiarą kryzysu stała się również spółka PGE, która do swojej reklamy wykorzystała wizerunek powstańca warszawskiego. Opinia publiczna zarzuciła firmie brak wyważenia przekazu oraz nietaktowne wykorzystanie tematyki patriotycznej w promocji.

- Pomimo, że wiedza na temat kryzysów stale rośnie, wciąż dochodzi do wizerunkowych lapsusów, w które czasami trudno uwierzyć. Co prawda nie zawsze można dokładnie przewidzieć, kiedy i z jakiego powodu pojawi się problem wizerunkowy, ale dysponując odpowiednią wiedzą można skutecznie mu zapobiegać oraz – gdy już do kryzysu dojdzie – niwelować jego negatywne skutki – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, organizator Kongresu.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

Kongres Profesjonalistów PR to największe w Polsce wydarzenie dotyczące branży public relations. Od kilkunastu lat gromadzi on ponad 300 uczestników zainteresowanych kwestiami komunikacji instytucji z mediami. Jest on okazją do spotkania się i rozmowy na aktualne tematy w gronie dziennikarzy, rzeczników prasowych, marketingowców oraz praktyków PR z wieloletnim doświadczeniem. Wydarzenie wzbogacone jest również o panel warsztatów praktycznych. Aby wziąć udział w kolejnej edycji kongresu należy wysłać zgłoszenie. Do końca roku obowiązuje cena promocyjna.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest Press-Service Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij