Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Urząd Miasta chce nowej strategii komunikacji

Opublikowano: 2017-03-22 08:06:50, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. Oferty można składać do 27 marca.

Urząd Miasta chce nowej strategii komunikacji

 

Niby wszystko w Urzędzie Miasta gra (przynajmniej na zewnątrz)… ale cóż, jak widać zawsze jest coś do poprawy.

Zamówienie miasta - jak napisano w ofercie - dotyczy „poprawy współpracy pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w celu zmiany i wzmocnienia wizerunku miasta”

Czego oczekuje miasto od oferentów?

- analizy dokumentów strategicznych, obowiązujących w Urzędzie Miasta, ze szczególnym uwzględnieniem dokumentów dotyczących promocji miasta i komunikacji wewnętrznej. Konfrontacja zapisów w dokumentach strategicznych ze stanem rzeczywistym w kontekście działań wizerunkowych i komunikacyjnych, podejmowanych przez wydziały i Gminy Miasta Rzeszów;

- przeprowadzenia anonimowej ankiety wśród wszystkich pracowników UM Rzeszowa dotyczących ich postrzegania procesów związanych z wewnętrzną komunikacją, w szczególności spójności przekazu, identyfikacji z marka miasta, znajomością zapisów dotyczących promocji miasta;

- produktem tych działań powinna być diagnoza sytuacji związanej z działaniami wizerunkowymi i komunikacyjnymi miasta, ze wskazaniem słabych i mocnych stron oraz przedstawienie rekomendacji dla władz miasta zmiany dotychczasowych działań i struktury Urzędu Miasta w celu usprawnienia komunikacji wewnętrznej oraz działań związanych z promocją miasta. Elementem diagnozy powinna być analiza podziału kompetencji, wynikającego z dokumentów (statut, regulamin organizacyjny, zakresy czynności) w porównaniu z rzeczywistą praktyką stosowaną w UM;

- szkoleń pracowników UM zajmujących się promocją i działaniami komunikacyjnymi, dotyczące budowania tożsamości się z marką miasta, spójności przekazu w działaniach promocyjnych i komunikacyjnych;

- szkoleń dla kadry kierowniczej UM, jednostek organizacyjnych i spółek komunalnych w zakresie budowania tożsamości z marką „Rzeszów - stolica innowacji.”

Zwycięzca będzie miał czas na wykonanie zamówienia miasta do listopada 2017 r.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij