Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

„Alpy Karpatom” – konferencja podsumowująca projekt

Opublikowano: 2016-10-17 19:12:32, przez: admin, w kategorii: Biznes

SANOK. Doświadczenia projektów finansowanych ze Swiss Contributions.

„Alpy Karpatom” – konferenja podsumowująca projekt

 

Program konferencji

 

25 października 2016 (wtorek)

9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników

10.00 – 11.00 Uroczyste otwarcie konferencji (przemówienia okazjonalne) Katarzyna Templin, przedstawiciel ambasady Szwajcarii w Polsce, Warszawa

Zofia Kordela Borczyk, prezes Fundacja Karpacka – Polska

Podsumowanie wykonawcze projektu „Alpy Karpatom“

11.00 – 11.30 Przerwa

Prowadzący Konferencję:

Zofia Kordela Borczyk, prezes Fundacji Karpackiej – Polska i dyrektor projektu Alpy Karpatom

Bogusław Połdiak, dyrektor Regionalnej Izby Gospodarczej w Sanoku

 

Panele dyskusyjne

11.30 – 13.00 panel 1: Adaptacja szwajcarskich modeli działania w kontekście wybranych inicjatyw na rzecz rozwoju regionalnego, dofinansowanych w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy, moderator: Agnieszka Jankowska, AKonsult, Rheinfelden, Szwajcaria

Rafał Serafin, prezes Fundacji Partnerstwo dla Środowiska, Kraków Projekt „Produkt Lokalny Małopolska”

Agnieszka Zańczak, kierownik Biura Informacji i Promocji, Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska Projekt „Alpejsko Karpacki Most Współpracy”

Zofia Kordela Borczyk, prezes Fundacji Karpackiej – Polska Projekt „Alpy Karpatom”

Ograniczenia we wdrażaniu praktyk szwajcarskich w Polsce,

Dyskusja nt. możliwości kontynuacji współpracy polsko-szwajcarskiej na Podkarpaciu, w zakresie stałej wymiany doświadczeń i transferu dobrych praktyk

 

13.00 – 14.00 Przerwa

14.00 – 15.30 Prezentacja potencjału wybranych podprojektów dofinansowanych w ramach projektu „Alpy Karpatom” w kontekście wdrażania doświadczeń szwajcarskich.

Moderator: Grzegorz Kubal, prezes Podkarpackiej Izby Gospodarczej, Krosno

Adam Andruch, Nieruchomości Wild Estate, Lesko

Janusz Demkowicz, DeBies, Orelec

Adam Pikuła, Gościniec Rabe

Jolanta Jarecka, Trebor-Buk, Zatwarnica

Dyskusja uczestników konferencji

 

15.30 – 16.00 Przerwa

 

16. 00 – 17.30 panel 2: Propozycje designu regionalnego i opracowanie modeli ich wykorzystania dla potrzeb rozwojowych Podkarpacia

Andrzej Kutiak, Intbau Polska, Technische Universitat Munchen,

Dziedzictwo w biznesie. Tradycje i design - kreowanie marki regionu oraz wizerunku przedsiębiorstwa.

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

Zarządzanie dziedzictwem: design, marka, tradycja, tożsamość - na pograniczu biznesu i administracji. Przykłady europejskie w skali krajowej, regionalnej i lokalnej.

Prezentacja propozycji designerskich powstałych w ramach projektu „Alpy Karpatom”.

 

Wspólna debata nad propozycjami designu regionalnego i opracowanie modeli ich wykorzystania dla potrzeb rozwojowych Podkarpacia.

 

19.00 Kolacja i wieczór karpacki

 

26 października 2016 (środa)

 

9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników

 

10.00 – 11-30 panel 3: Marka lokalna i innowacyjne modele promocji regionów peryferyjnych

Moderator: Alicja Wosik, Departament Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego

Marki lokalne 2016 na Podkarpaciu, prezentacja głównych marek lokalnych:

Bogusław Pyzocha, prezes Fundacji Bieszczadzkiej, Ustrzyki Dolne, „GoToCarpathia,

Barbara Inglot, dyrektor Biura, Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska, Rzeszów Marka Karpacka Carpathia,

Krzysztof Zieliński, dyrektor ds. promocji Stowarzyszenie Procarpathia, Rzeszów, „Podkarpackie Smaki”,

Ewelina Widomska, prezes , Made in Karpaty Sp. z o.o., „Made in Karpaty”

 

Jolanta Szwarc Burnatowska, Koordynator Agencji Promocji, Fundacja Karpacka – Polska, Pakiet promocyjny zrealizowany w ramach projektu „Alpy Karpatom”.

 

Nowe wyzwania promocyjne regionu podkarpackiego w dobie innowacji i Internetu.

Dyskusja nad kierunkami i ograniczeniami rozwoju marek lokalnych, w kontekście potrzeb rozwojowych regionu 2014-2020,

 

11.30 -12.00 Przerwa

12.00 – 13.30 Prezentacja potencjału wybranych podprojektów w kontekście wzmacniania potencjału produktu lokalnego Made in Karpaty

Moderator: Marek Sabara, członek zarządu Bieszczadzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Ustrzyki Dolne,

Anna Buk, Pawuk, Zagórz

Mirosław Krupa, Olbud, Ustrzyki Dolne

 

13.30 – 14.30 Przerwa

 

14.30 – 16.00 Zofia Kordela-Borczyk, prezes Fundacji Karpackiej – Polska, Bogusław Połdiak, dyrektor Regionalnej Izby Gospodarczej, Podsumowanie wykonawcze konferencji

Działania zachowujące i rozwijające rezultaty projektu Alpy Karpatom

Propozycje wspólnych działań w kontekście dalszego rozwoju produktu lokalnego - produkt lokalny 2020,

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

Nowe wyzwania stojące przed promocją regionu – promocja 2020.

 

16.00 Zakończenie konferencji

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij